Botoșani Shopping Center te invită la ediția XII a Festivalului primăverii ”Gala vedetelor de mărțișor”, 2018!

Festivalul primăverii “Gala Vedetelor de Mărțișor”, 2018 se află la a XII-a ediție și este organizat de către Asociatia Culturala ”Arlechin” în perioada 01 – 10 Martie 2018 la Casa de Cultură a Tineretului și la Botoșani Shopping Center.

”Evenimentul este realizat sub forma unor spectacole de divertisment, muzical – coregrafice, unde copii, elevii si tinerii (de la grădinițele, scolile, liceele si ONG-urile partenere din județele Iași, Botosani și Suceava) vor oferi premii și diplome de excelență mamelor și doamnelor (educator, învațător, profesor), care i-au promovat și s-au implicat în viața artistică, socială, sportivă a acestora, pe tot parcursul anului scolar. În cadrul evenimentului vor evolua copii și tinerii de la Școala de film și televiziune ”Cinestar”, Școala de dans ”Arlechin Harlequin”, Clubul de pictură ”Micul Picasso”, Clubul de limbi straine și multilingvism ”Speaks Right”. Copiii și tinerii talentați care doresc să ofere un mărțișor artistic mamelor, bunicuțelor, domnelor profesor se pot înscrie până pe data de 10 martie 2018, prin trimiterea unui email la adresa: evenimentearlechin@gmail.com. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de telefon 0741510849” a declarat Flavius Alin Damean, organizator festival.

Eveniment cu licență, recomandat și susținut de Asociatia Initiative Botosani, SC ADMIR SRL, Centrul de impresariat și organizare spectacole și evenimente – www.impresarieri.ro
Din edițiile trecute:

http://m.monitorulbt.ro/Stiri/Invatamant/2009-03-10/Gala+vedetelor+de+martisor.html

http://botosaninews.ro/95618/cultura/incepe-a-sasea-editie-a-galei-vedetelor-de-martisor/

http://www.dorohoinews.ro/cultura-1595-Gala-Vedetelor-de-M%C4%83r%C8%9Bi%C8%99or-la-BOTO%C8%98ANI-SHOPPING-CENTER.html

http://mp3chart.pp.ua/mp3/clubul-arlechin-spectacol-iulius-mall-suceava-gala-vedetelor-de-martisor-2017-partea-a-ii.html

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *